ZAZA | 0162641262 | zzaza24@ymail.com | shaklee | tupperware

CINTA KAMI

Daisypath Anniversary tickers

Monday 26 November 2012

FESYEN STUD

SALAM..

Selamat malam semua, malam ni nak cakap pasal fesyen pulak..cewahhh..sebenarnya tertarik utk bercerita tentang fesyen stud yang menjadi trend sekarang ni.. Actually, fesyen ni dah lame kowt, time aku sekolah2 dulu pun dah ade tapi xtau np sekarang ni timbul balik musim stud ni. Kalau aku tau, xde la aku nak buang gelang-gelang stud aku dolu. Fesyen memang berpusing-pusing balik. Fesyen-fesyen macam ni memang bermusim. Time tgh musim, mmg seeeemua nak pakai. Sethn dua pas tu keluar pulak fesyen lain..Yang paling best n menarik perhatian ku, isteri PERDANA MENTERI kita pun ikuti jugak ye fesyen stud ni..hihihi.. Ini buktinya uolss...

Datin Paduka Seri Dr. Hajjah Rosmah Binti Mansor
Seeeeee...gelang stud yang dipakai Datin Paduka??korang hadooo???hihihihi...xkesahlah kan semua org berhak utk berfesyen. Org yang takut nak mencuba sesuatu yg baru ni alamatnya macam tu je la kan..Hidup ni perlulah warna-warni uolss, barulah best...


BEG STUD AKU
Dah lama jugak aku beli beg ni. Ade beberapa biji yang dah hilang pun. Actually kalo nak beli barang-barang ni, xapayah pun nak ke luar negara uolss... Beli je dekat shopping-shopping complex pun ade. Harga pun berpatutan. Tapi kalau dah memang minat nak beli barang-barang over the C, xkesahlah kan..duit uolsss..tapi yang badget tapi masih mahu bergaya n berfesyen, aku cadangkan uolss carik je dekat TIMES SQUARE tu ha...Pilihan pun banyak..

kalau suka, LIKE la ye..hihihi

No comments:

Post a Comment

HAKCIPTA ZAZAMROL85@BLOGSPOT.COM