ZAZA | 0162641262 | zzaza24@ymail.com | shaklee | tupperware

CINTA KAMI

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 24 November 2012

POPIA MAGGIE


Salam..

Bila bercakap tentang hobi sebenarnya hobi aku lebih pada memasak. Suami dan anak-anak pun memang suka makan. Walaupun masak xada lah sedap mana, tapi yang penting nak mencuba resepi yang baru memang best. So tak pelik la rancangan kegemaran aku jugak lebih kepada rancangan memasak. So dekat page ni aku akan kongsikan beberapa resepi. Resepi yang pertama aku nak share ialah POPIA MAGGIE..haaa pernah buat x?hihi..dekat sini ada beberapa keping gambar yang akan aku kongsi dengan korang semua..step by step ye..

Antara bahan-bahan yang diperlukan

Langkah pertama


Popia yang selesai digulung

Popia yang digoreng
Siap digoreng
SIAP!!
So ini lah resepi pertama yang dikongsikan dengan korang semua..Lepas ni byk lagi resepi yg akan dikongsi..


kalau suka, LIKE la ye..hihihi

No comments:

Post a Comment

HAKCIPTA ZAZAMROL85@BLOGSPOT.COM