ZAZA | 0162641262 | zzaza24@ymail.com | shaklee | tupperware

CINTA KAMI

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 5 December 2012

SUPPLEMENT & ZAZA

SALAM..

Hujan dah mula turun..memang sekarang ni setiap petang dkt sini hujan je..Alhamdulillah sejuk lah sikit..tu yang kene awal2 basuh baju dan sidai.pukul 12pm dah bley mula angkat cz pagi memang matahari sgt2 memancar-mancar..penat memang lah penat buat kerja rumah ni..kalau diikutkan surirumah lagi lah banyak kerja drpd org yang bekerja..surirumah ni kerja nya xpernah habis dan xmengira waktu..Aku ada lah juga amik beberapa supplement


Jamu ratu dara ni memang dah 3 thn aku amalkan..sejak dr botol yang lama, sekarang dah buat pembungkusan baru aku masih amalakan. manakala alfalfa complex dgn ratu mirifica ni baru 2-3 bulan jer aku makan.supplement2 ni xade lah mahal sgt pun yang penting sesuai dgn badan aku dan aku memang rase kesan nya. so bila dah rase kesannya, aku pun jual jugak kedua2 jamu tu..alfalfa ni pula sgt sesuai utk ibu2 yang menyusukan anak2 mereka..kalau nak tau kesannya kena lah cuba..SELAMAT MENCUBA!!

kalau suka, LIKE la ye..hihihi

No comments:

Post a Comment

HAKCIPTA ZAZAMROL85@BLOGSPOT.COM